Klantenservice uitbesteden

dienst

Menselijk contact

Goede klantenservice

Je klant wil niets minder dan goede klantenservice. Dus menselijk contact, direct geholpen worden, iemand met kennis van zaken aan de lijn en een snelle oplossing. Op jouw beurt wil jij klanten goed van dienst zijn, zodat ze een tevreden klant blijven en ambassadeur van je bedrijf. Ook wil je signalen van klanten vroegtijdig oppikken, zodat je nieuwe verkoopkansen kan creëren of kan voorkomen dat klanten vertrekken. Heb jij daar de tijd en/of de mensen niet voor? Neem dan contact op met De Leadopvolgers voor het uitbesteden van klantenservice. 

de eerste stap

Het eerste klantcontact is voor ons 

Wij zijn ervaren in het aangaan en opvolgen van klantcontacten. De Leadopvolgers is een team van gedreven specialisten in klantcommunicatie. Wij nemen jou de zorg voor klantenservice graag uit handen.  

beheren van

Telefoon & e-mail

Zie ons als een verlengstuk van jouw organisatie. We beheren de telefoon en de mailboxen. We bewaken de opvolging van klantvragen en reageren per mail, telefoon en welke kanalen nog meer openstaan voor klantcontact. We luisteren naar de behoeften van de klant, vragen door en zorgen dat de klant met de juiste medewerker in contact komt. We weten precies hoe we een telefoongesprek klantgericht moeten opbouwen en afsluiten, waarbij een goede klantervaring centraal staat. Dit zijn essentiële competenties om verbinding te maken.  

uit handen geven

Klantenservice uitbesteden? 

Wil jij je klantenservice verbeteren? Dus binnenkomende e-mails en telefoontjes snel en goed beantwoorden? Kies dan voor klantenservice uitbesteden aan De Leadopvolgers. Samen zorgen we voor een optimale klantervaring. In jouw stijl en taal. Neem nu contact op! 

NEEM CONTACT OP