Nieuwste berichten
- 3 Redenen om koude acquisitie uit te besteden Koude acquisitie is een van de minst leuke werkzaamheden binnen het sales vak. Waarom zou je dit niet uitbesteden? Koude acquisitie kost veel tijd. Tijd die jij waarschijnlijk veel beter kan gebruiken dan met onbekende mensen aan de telefoon hangen. […]
- Welke vormen van acquisitie zijn er? In de wereld van ondernemen is acquisitie niet weg te denken. Je hebt een lijstje met interessante namen voor je liggen die je een voor een belt met jouw verhaal. In een vorig blog vertelden we dat de betekenis van […]
- Wat is een belscript voor koude acquisitie? Om koude acquisitie succesvol in te zetten is een belscript een heel erg handig hulpmiddel. Met een belscript heb je een leidraad die jou houvast geeft tijdens een telefoongesprek. Het is een soort navigatie die je van tevoren al helemaal […]
- Wat is een lead?Een lead is iemand, een persoon of een bedrijf, die interesse heeft getoond in jouw product of dienst. Interesse tonen kan op verschillende manieren, een inschrijving voor je nieuwsbrief, een terugbelverzoek of een ingevuld contactformulier. Een belangrijke voorwaarde om iemand […]
- Klantrelaties opbouwen door middel van koude acquisitiePotentiële leads binnenhalen Waarom zou je koude acquisitie uitbesteden? Er zijn genoeg redenen om telefonische acquisitie uit te besteden aan iemand die het veel leuker vindt om dagelijks te bellen met een vreemde. Toch is het goed voor je klantrelaties […]
Tags
acquisitie (4) bellen (4) coldcalling (3) klantenwerven (2) koudbellen (1) lead (1) lead nurturing (3) leadopvolging (10) leads (4) offertetraject (1) sales (4) valkuilen (1) verkoop (3)