Blogs
TIPS & TRICKSDe Leadopvolgers geven je graag de beste tips en tricks om ook zelf een goede leadopvolger te worden. Lees in onze verschillende artikelen welke aspecten belangrijk zijn als het gaat om leadopvolging.
3 Redenen om koude acquisitie uit te besteden
Koude acquisitie is een van de minst leuke werkzaamheden binnen het sales vak. Waarom zou je dit niet uitbesteden? Koude acquisitie kost veel tijd. Tijd die jij waarschijnlijk veel beter kan...
Welke vormen van acquisitie zijn er?
In de wereld van ondernemen is acquisitie niet weg te denken. Je hebt een lijstje met interessante namen voor je liggen die je een voor een belt met jouw verhaal. In een vorig blog vertelden we dat...
Wat is een belscript voor koude acquisitie?
Om koude acquisitie succesvol in te zetten is een belscript een heel erg handig hulpmiddel. Met een belscript heb je een leidraad die jou houvast geeft tijdens een telefoongesprek. Het is een soort...
Wat is een lead?
Een lead is iemand, een persoon of een bedrijf, die interesse heeft getoond in jouw product of dienst. Interesse tonen kan op verschillende manieren, een inschrijving voor je nieuwsbrief, een...
Klantrelaties opbouwen door middel van koude acquisitie
Potentiële leads binnenhalen Waarom zou je koude acquisitie uitbesteden? Er zijn genoeg redenen om telefonische acquisitie uit te besteden aan iemand die het veel leuker vindt om dagelijks te bellen...
Wat is koude acquisitie?
Bij de Leadopvolgers praten we heel veel over koude acquisitie. Maar wat is koude acquisitie nu eigenlijk en wat verstaan we eronder? In dit artikel vertellen...
Wat is Lead Nurturing?
In het vorige blog bespraken we al kort hoe je lead nurturing kunt inzetten voor leadopvolging. Er werd echter niet benoemd wat lead nurturing nu exact is. In dit artikel zullen we je daar dieper op...
Leadopvolging in combinatie met lead nurturing
Je hebt een heleboel nieuwe leads binnengehaald, maar je weet niet hoe je die leads moet opvolgen. Je hebt telefoonnummers en e-mailadressen verzameld van potentiële klanten, je kunt nu beginnen met...
Koude acquisitie kun je leren
Tegenwoordig zijn we steeds meer geneigd om een e-mail naar een potentiële klant te sturen. Zelfs een appje als een reminder is niet nieuw. Het lijkt nu alsof je actief aan acquisitie en...
Een persoonlijke benadering maakt het verschil
Koude acquisitie wordt vaak als ‘niet prettig’ ervaren. De accountmanager stelt het bellen daarom uit of stuurt uit gemak maar een mailtje. Degene die gebeld wordt, heeft niet altijd zin in een...
Cold calling leidt tot meer omzet
Denk jij bij cold calling ook weleens: ik stuur wel even een mailtje, want dat gaat sneller? Mijn advies: doe het niet en pak de telefoon. Wist je dat je met één telefoontje veel meer kunt bereiken...
Telefonische acquisitie? Drie valkuilen!
Het geeft veel voldoening wanneer je een nieuwe klant voor je wint. Maar de weg om dit te bereiken is niet altijd makkelijk. Ik zoom graag met je in op de valkuilen bij telefonische acquisitie. 1....