De eerste stap bij het werven van nieuwe klanten
De eerste stap bij het werven van nieuwe klanten
Gestructureerde aanpak van salesproces
Geavanceerde technologieën
De eerste stap bij het werven van nieuwe klanten
1| Analyse websitebezoekers
Eén van de tools waar wij gebruik van maken is Leadinfo. Deze tool stelt ons in staat om waardevolle informatie over websitebezoekers te verkrijgen, waardoor we een diepgaand inzicht krijgen in potentiële leads.
Wat biedt Leadinfo?
Met Leadinfo krijgen we niet alleen inzicht in wie uw website bezoekt en welke pagina’s ze raadplegen, maar ook details zoals bedrijfsnaam, locatie en contactgegevens. Dit stelt ons in staat om gericht te werken en de meest relevante leads te identificeren en klaar te zetten voor opvolging.
2| Databases en mailmarketing
Een andere krachtige tool die we gebruiken is Sales.Rocks. Hiermee hebben we toegang tot uitgebreide databases van bedrijven en professionals. Hiermee kunnen wij de doelmarkt nauwkeurig in kaart brengen en gepersonaliseerd benaderen.
Wat biedt Sales.Rocks?
Met Sales.Rocks kunnen we doelgericht zoeken naar bedrijven op basis van verschillende criteria, zoals industrie, locatie en bedrijfsgrootte. Hierdoor kunnen we leads identificeren en benaderen middels gepersonaliseerde mailings. En natuurlijk kunnen we deze daarna telefonisch opvolgen.
4| CRM
Indien onze opdrachtgever werkt met een CRM systeem kan het team bij De Leadopvolgers dit systeem gebruiken om leads in te voeren en bestaande
records te verrijken. In veel cases zien we dat er ook vanuit het CRM lijsten beschikbaar zijn om op te volgend.
De Leadopvolgers neemt de regie over de volledige leadgeneratie. Waarmee de teams bij onze opdrachtgevers de focus kunnen leggen op de kernactiviteiten.
Ons team kenmerkt zich door enthousiasme en toewijding. Of het nu gaat om koude acquisitie of het opvolgen van warme leads, wij doen het met dezelfde
energie en vastberadenheid.
Onze aanpak is volledig datagedreven en kent continue feedback loops. Zodat de informatie vanuit de eerste stappen van de marktbenadering wordt
besproken met de sales teams. En vanuit de sales teams weer feedback komt om de eerste stappen van de marktbenadering verder te optimaliseren.
Zo werken we samen met onze opdrachtgevers aan effectieve leadgeneratie en een gestructureerd salesproces.