LEADGENERATIE

DIENST

Gestructureerde aanpak van salesproces

koude acquisitie
potentiële klanten VIA Data-analyse
Gepersonaliseerde communicatiestrategieën
lead opvolging koude acquisitie

Geavanceerde technologieën

De eerste stap bij het werven van nieuwe klanten

Bij De Leadopvolgers geloven we in een gestructureerde aanpak van het salesproces en dit start vaak met leadgeneratie. In deze fase zorgen we ervoor dat er een constante stroom van leads gaat ontstaan. In een aantal cases zien we dat onze opdrachtgever zelf actief aan marktbenadering doet en we de leads kunnen kwalificeren en opvolgen. Als er niet voldoende aanwas is van nieuwe leads, kunnen wij daarbij helpen. Denk aan inzet van onder meer mailmarketing, advertising, social media, contentmarketing. Waarbij we indien nodig databasebestanden aankopen of bestaande databases verrijken.

Hoe werken wij aan leadgeneratie?

1| Analyse websitebezoekers
Eén van de tools waar wij gebruik van maken is Leadinfo. Deze tool stelt ons in staat om waardevolle informatie over websitebezoekers te verkrijgen, waardoor we een diepgaand inzicht krijgen in potentiële leads.

Wat biedt Leadinfo?
Met Leadinfo krijgen we niet alleen inzicht in wie uw website bezoekt en welke pagina’s ze raadplegen, maar ook details zoals bedrijfsnaam, locatie en contactgegevens. Dit stelt ons in staat om gericht te werken en de meest relevante leads te identificeren en klaar te zetten voor opvolging.

2| Databases en mailmarketing
Een andere krachtige tool die we gebruiken is Sales.Rocks. Hiermee hebben we toegang tot uitgebreide databases van bedrijven en professionals. Hiermee kunnen wij de doelmarkt nauwkeurig in kaart brengen en gepersonaliseerd benaderen.

Wat biedt Sales.Rocks?
Met Sales.Rocks kunnen we doelgericht zoeken naar bedrijven op basis van verschillende criteria, zoals industrie, locatie en bedrijfsgrootte. Hierdoor kunnen we leads identificeren en benaderen middels gepersonaliseerde mailings. En natuurlijk kunnen we deze daarna telefonisch opvolgen.

   3| Effectieve gesprekstechnieken
   Met uitgebreide training in effectieve gesprekstechnieken zorgen we ervoor dat elk contactmoment telt. Of het nu gaat om het overtuigen van prospects of het    identificeren van hun specifieke pijnpunten, ons team is goed uitgerust om waardevolle informatie in te winnen en altijd een positieve indruk achter te laten

   4| CRM
   Indien onze opdrachtgever werkt met een CRM systeem kan het team bij De Leadopvolgers dit systeem gebruiken om leads in te voeren en bestaande
   records te verrijken. In veel cases zien we dat er ook vanuit het CRM lijsten beschikbaar zijn om op te volgend.
   De Leadopvolgers neemt de regie over de volledige leadgeneratie. Waarmee de teams bij onze opdrachtgevers de focus kunnen leggen op de kernactiviteiten.
   Ons team kenmerkt zich door enthousiasme en toewijding. Of het nu gaat om koude acquisitie of het opvolgen van warme leads, wij doen het met dezelfde
   energie en vastberadenheid.
   Onze aanpak is volledig datagedreven en kent continue feedback loops. Zodat de informatie vanuit de eerste stappen van de marktbenadering wordt
   besproken met de sales teams. En vanuit de sales teams weer feedback komt om de eerste stappen van de marktbenadering verder te optimaliseren.
   Zo werken we samen met onze opdrachtgevers aan effectieve leadgeneratie en een gestructureerd salesproces.

BOEK EEN VRIJBLIJVEND ADVIESGESPREK

Wil je even sparren over de leadopvolging bij jouw bedrijf? Boek een gratis adviesgesprek in onze agenda en brand los! Wij staan altijd klaar voor jou en jouw (potentiële) klanten.