Door actief met leadopvolging bezig te zijn, verrijk je je database van potentiële klanten. Als een lead op dit moment niet wil doorpakken, kan dit een verkoopkans zijn voor de toekomst. Zo groeit in je CRM-systeem je bestand aan nieuwe relaties, waarbij je inzicht hebt in de specifieke situatie van de relatie, zijn decision making unit (DMU) en de juiste contactgegevens. Het ideale vertrekpunt voor je marketingacties en toekomstige verkoopactiviteiten!
Bij De Leadopvolgers werken wij CRM-systeem onafhankelijk. Wij zijn bekend met diverse systemen en dus naar alle waarschijnlijkheid ook die van jou. Wij werken vanuit jouw CRM systeem. Is deze naar onze mening niet goed genoeg ingericht, dan is onze eerste stap voordat we starten met leadopvolging, om het CRM-systeem correct in te richten en het salesteam hiervan op de hoogte te brengen. Het komt namelijk geregeld voor dat collega’s van elkaar niet weten welke structuur iedereen hanteert. Wanneer je wil dat je salesteam op gelijke hoogte komt met elkaar, is een juist ingevuld CRM-systeem de basis.