Wanneer de focus niet voldoende op leadopvolging ligt dan loop je gegarandeerd omzet mis. Koude acquisitie wordt als eerste neergelegd wanneer er drukke dagen op de planning staan. Erg jammer, want op deze manier worden ook de andere leads niet opgevolgd. Er worden geen verkoopkansen gecreëerd. In deze whitepaper beginnen we bij het begin, namelijk doelen stellen. Deze doelen delen we op in kleinere doelen zodat alles meet- en schaalbaar is. Daarnaast leggen we uit wat het hebben van een goed CRM-systeem en leadopvolging met elkaar te maken hebben.
WAT JE KAN VERWACHTEN
In deze whitepaper nemen we je mee in de verschillende fases van leadopvolging. Elke fase heeft zijn eigen kenmerken en vraagt om een andere benadering. Naast het stappenplan lees je verschillende acquisitie weetjes, kom je data en statistieken tegen over koude acquisitie en vertellen we waarom het hebben van een goed CRM-systeem zo waardevol is voor je medewerkers en organisatie. Als laatste sluiten we af met twee klantcases. Nieuwsgierig geworden of onze whitepaper jouw organisatie kan helpen met koude acquisitie en leadopvolging? Download hem dan nu!
Heb je na het lezen van de whitepaper toch nog vragen of wil je meer informatie over de werkwijze van De Leadopvolgers? Stuur ons dan een berichtje of bel Saskia op 053–3030170